3 år utan dig.

Idag så är det tre år sedan min farmor gick bort! Så har tänt ett ljus för henne här hemma ikväll. Saknar henne varje dag. Hon gav mig så himla mycket, härligare farmor får man leta efter :)



Farmor ute på sitt älskade land, där hon nu är spridd.


Idag så har jag gått inte på östra, sista intro dagen. Men känns ganska bra tror jag! Nu är det inte många dagar kvar till fredag då vi flyttar på riktigt :D haha. Första natten vi ska sova där i alla fall.
Färgen som vi målade i vardagsrummet blev jätte bra tycker jag, men lite kallt. Men man får intreda med en matta med varm färg och lite sådär. Så får se vad det blir, andreas vill ha en röd matta. Så får se om vi hittar någon snygg.
Nu ska jag krypa ner i sängen med min älskling.

Sov Gott

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0