Trötter

Är riktigt trött just nu, så ska snart börja med maten så man kommer igång lite. Var i stallet med Emma, mamma, mormor och Christer. Emma var så duktig, och hon ser så himla söt ut när hon rider, ser riktigt stolt ut.
Efter stallet åkte vi och handlade lite och nu så ska jag laga lite kalops. Riktigt gott ska det bli, var längesen man åt det nu.

Ikväll är det ensam mamma söker, finns det något med man kan se på ikväll? Nått kommer det nog. Men blir nog tidigt i säng ikväll, ska jobba imorgon oxå. Ska bli skönt, och kul att få träffa alla söta små tanter. Ska även ringa och boka in intro dagar på Eskilshem imorgon. Kommer att försöka att få dem till nästa vecka, annars får jag jobba 6 dagar den här veckan. Känner att jag vill dela upp det lite, så man inte jobbar ihjäl sig en vecka och andra jobbar man ingenting. Men det löser sig nog. Nu ska jag ställa mig framför spisen..

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0