Tisdag

God morgon!

Fråga mig inte varför jag är upp nu! Vaknade redan 06.15... Kan inte sova längre vaknar jätte tidigt varje dag. Men det är ganska skönt igentligen. Idag så tänkte jag springa ner till min frisör och se om han har någon tid, vill göra slingor igen. Sen måste jag skriva ut massor med arbetsansökningar för imorgon ska jag på rekryteringsmässa som är här i stan. Så får hålla tummarna att det kommer att gå bra.

En kul sak jag kan berätta är att jag ska börja jobba som vikarie på Eskilshem, känns bra att ha någon mer ställe. Så ska dit på fredag och skriva på kontrakt eller vad man ska säga, så ska vi även bestämma intro dagar. Spännande!


Längtar till Jul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0