Slutar!

God morgon på er! Idag skulle jag gå min sista introdag, men jag kommer ringa och säga att jag inte kommer att fortsätts. Känns tråkigt, men jag tycker inte att det känns någe bra, och jag sa till mig själv förut att jag inte kommer att göra någonting som inte känns bra. Känns så depprimerande att gå där, beundrar de som orkar med det. Jag trvis då mycke bättre på hemvården där man får så mycket tillbaka, och det är ganska kul. Man lärs sig så mycket där igentligen.

Idag ska jag då lämna tillbaka kläderna och sen när andreas slutar ska vi åka och hitta någon present till pappa, han fyller år imorogon. Sen så ska vi hem till andreas farmor och äta gröt ikväll, så söt :)

Ha en bra dag

PUSS PUS

en vecka kvar nu! :)


Kommentarer
Karolina

Bra Jacqie-raring...man ska göra det som man mår bra av :)

2008-11-04 @ 22:18:35
URL: http://iiina87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0