Matdax!

Hallå!

Nu håller jag på att laga lite mat blir kyftpotatis och kyckling i ugnen, blir nog gott.:) sen efter vi ätit så ska jag hem till Jasemin, skulle bli några där och spela lite spel och sådär. De ska ut sen tror jag, men det ska inte jag...

Andreas håller på och sätte upp tvn på väggen, hoppas han är klar snart för hatar när man borrar, blir på så dåligt humör av det ljudet...

Idag har vi vart nere på stan köpt en adventsljusstake till sovrummet, det är ju snart dax att ta fram julpyntet :) Sen så köpte jag ett par strumpbyxor och en tunika.

Är så himla glad och lättat allt känns så himla lätt nu när man fått fast jobb :) Glad glad glad!

Hoppas ni får en trevlig kväll.

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0