2008-11-28

God morgon! Sitter som vanligt här och äter lite frukost. Inatt när jag vaknade till kom jag på en sak! Jo jag är ju trött heeela tiden, okej det hör till när man är gravid. Men överallt man läser så står det att de ska gå över efter v12 och de har det då inte gjort för mig. Men då slog det mig att det kanske kan vara brist på järn, kan man inte bli trött då? Jag tror det! För man har typ 20% mer blod som pumpar i kroppen nu och då kunde man tydligen få brist på järn. Så ska i alla fall köpa mig järntillskott idag och prova, det kan ju hjälpa. Hoppas på det i alla fall.

Sen ska jag försöka ta tag i att städa toaletterna, sen ikväll så kommer Mikaela och Pontus över en sväng och ser på idol med oss. :)

Men ni får ha en härlig fredag

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0