2008-11-26

God morgon på er! Jutter just nu och väntar på att mitt ägg ska koka klart. Sen efter efrukost tänkte jag göra mig i ordning, ska ner och skriva på anställningsbevis och få mitt schema. Hoppas de fick ihop ett bra schema åt mej nu oxå. Sen vid två tiden kommer en och tapetserar väggen, skönt att kunna flytta tillbaka sängen sen!

Igår var jag så galet trött så somnade vid 20.00 i soffan, gick bara upp och åt lite och sen och la mig. Så jag missade ju mina favorit hemmafruar igår :( igen! Blir så trött på tröttheten, skulle inte den gå över nu!!! jag är säkert en som kommer få ha den hela tiden! :P

Hoppas ni får en bra dag

Ska hålla tummarna för att snön inte smälter bort nu oxå, vill inte det!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0