Trötter här

Fast jag sovit i hela tio timmar inatt så är jag ändå super trött så har legat och sovit nu en stund. Haha, att det kan vara så skönt att sova.. Idag har jag vart hos mormor och vi gick och handlade på Lidel. Haha jag blir som ett litet barn när man går och kollar på allt och jag kom därifrån med två fulla kassar och bara 160:- fattigar. Kan i alla fall rekomendera deras vitlöksbröd. Det är galet gott och nu hade dom 3 pak för 25:- och då är det två stora baguetter i dom. Så det är ju jätte bra och som sagt gott... Sen hämtade Andreas mig och vi åkte till plantagen och köpte en blomma till köket och kollade på blommlådor till ballkongen men det köper vi nästa månad..

 

Nu ska jag börja laga lite mat tror jag. Blir Chili Con Carne med ris. :)

Puss


Kommentarer
Emma

haha, du är inte ensam om att bli som ett litet barn. jag vill ibland handla upp hela affärer hahaha. ;P dom har mycket bra grejer där.

Ha en mysig kväll! Kram Emma!

2008-05-12 @ 17:57:51
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0