Sol sol sol sol...

Hallå alla glada! Idag skiner solen! :) Men det är kallt ute, men blir nog varmare. Blev ingen vinnst till kanada igår, jävla skit så det blev inga pengar för oss. Dom hade världens övertag hela första perioden sen var det nått som hände. Men måste säga att ryssarna var värdiga vinnare som dom kom ifatt.

Idag har jag träningsvärk som vanligt haha fy fan vad otränad man är igentligen. Men det är skönt att man kommig igång med det nu.

Nu ska jag snart åka till jobbet sen får vi se om jag tar en tur på stan måste hitta en present åt jasemin hon fyller på fredag :)


Här får ni en liten bild på hur jag ser ut idag oxå!

Hoppas ni får en bra dag

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0