Safari i Sundbyholm...

Hallå. Jag har blivit så dålig på att blogga. Ska försöka att bättra mig. Igår kväll så jobbade jag men var hemma vid nio tiden. Det var så härligt väder så Andrea och jag åkte ut till sundbyholm för en liten promenad. Påvägen ut så kommer tre grävlingsungar och springer över vägen, super söta var dom. Sen såg vi massa med rfådjur och nån fasan så vi hade värsta safarit ut dit. Vi kom presis lagom till solnedgången, så himla fint det var. Fick mig och tänka tillbaka till soluppgången i Saharaöknen. Häftig upplevelse.. Sen åkte vi hem och jag gick och la mig. Jobbade ju dag idag.. Men men. Snart ska jag börja laga lite mat..



Solnedgången



Andreas igår kväll



Jasemin och jag i lördags!

Kanske skriver mera sen. Men ha de bra så länge

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0