God morgon

Solen skiner idag oxå, underbart. :)

Igår så var jag ju ledig, gick ner på stan en sväng och hittade ingenting. Så himla tråkigt att när han har pengar att handla för så hittar man ingenting. Men men. Ska till tuna park imorgon tänkte jag. Sen mötte jag upp jasemin och vi köpte glass och satte oss på strömsholmen. Mycket härligt att bara sitta och prata en massa skit. :)
Sen så blev det att åka hem till bästa tv kvällen i veckan först Gossip Girl och sen Desperata housewives.. Ååh älskar båda serierna. Så himla bra :)

Idag så jobbar jag kväll så vad man ska hitta på innan jobbet vet jag inte. Ska i alla fall laga mat så man har lite matlådor.
Nu ska jag äta lite frukost
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0