Nya skor & kläder

Hallå! Allt bra? Här är det bra men trött..
Idag så hämtade jag mitt paket från HM med kläderna jag beställt. Blev jätte nöjd med allt, mest med tygskorna. Så himla fina och bekväma och det bästa utav allt bara 98:-st.

  
Sorry, jag vet att bilderna är super kassa! Men ni ser ju lite hur det ser ut i alla fall.


Bara några bilder, köte ju ett par röda skor och en röd väska. Sen en lika dan vit topp som den randiga på bilden. Sen blev det även ett vitt linne och svarta byxer som var super bra och ha som tränings kläder, det fick man på köpet om man handlade för med än 400 eller 500. Minns inte riktigt. Men är riktigt nöjd i alla fall:)

Nu ska jag sa och vila lite kanske läsa några sidor oxå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0