Mys med bubbel!

Andreas och jag var och bubblade hemma hos min pappa idag. Han har renovetat upp badrummet i källaren, så är skit fint med en stor jacuzzi som man kan ligga 2 i :) super duper nice. Så jag och andreas provade den, var super mysigt. Låg och lyssnade på radio som även finns i bubbeln, och pratade och myste i typ en timma. Härligt att bara vara och prata om allt och inget.

Nu så har vi klämt i oss kebab med bröd, gott gott. Ser på Christin på 5an, sen så blir det vänner, so you think you can dace och till sist the starter wife. Så har fullt upp framför tvn. Älskar 5an. :)

Men nu tror jag reklamen snart är slut. Så ska fortsätta myskvällen med andreas och max :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0