Ett och ett halft helt år :P

Haha jag tror jag ligger lite efter med dagarna eftersom det är onsdag idag inte tisdag som jag skrev nedanför. Nu är jag i alla fall hemma från jobbet. Blä vet inte vad jag vill hitta på. Mamma slutar 16 så får se om jag pallar att åka dit. Ska jobba kväll imorgon bytt med en på jobbet så det är ju skönt, då får man ju i alla fall sova ut lite.

På söndag så har jag och min kära andreas vart tillsammans i hela ett och ett halft år :) hehe. Mys. Kommer ihåg när vi firade ett halvår, då hade vi precis flyttat in. Så ja vi har bott här i ett år nu. :) Trivs som tusan i alla fall.
Jaja, nog om det. Jag återkommer nog snart igen :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0