Blir ingen hund nu!

Jag har funderat ett tag nu och kommit fram till att vi nog ska vänta med hund. För alla par som skffar hund gör typ slut. jag vet nu 3. Känns som att kattmänniskor håller ihop mer :P haha. Ja, jag försöker intala mig själv det i alla fall. Efter som andreas inte vill ha hund nu oxå så skulle jag ju bara belasta honom och det skulle bara bli jobbigt. Sen så är det bättre om man kan komma överens om vad för ras man vill ha. Andreas vill inte ha en liten hund, inte jätte liten i alla fall. Men jag vill inte ha en stor hund,. jätte stor. Så vi väntar så får man komma överens om vad för mellanras vi ska ha, haha.
Sen så har jag sökt till högskolan och OM jag kommer in så kommer inte jag ha pengar för att ta hand om en hund. För i så fall kommer jag att vara en fattig student. Känns dumt att låta andreas föda MIN hund i så fall, när jag har tagit på mig det ansvaret.
Men nån gång så ska vi i alla fall skaffa hund, för det han jag bestämt. Men inte nu. Men drömma kan man ju alltid få göra :)

Nu måste jag åka till jobbet. Ha det gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0