Tacos och Sverige

Nu är Jasemin påväg över, så ska vi och handla och sen hem och laga lite mat,. Tacos blir det :) Sen så ska vi ner och hejja fram sverige till seger! Tror inte att dom kommer att vinna men man kan ju alltid hoppas. Så det ska bli kul i alla fall.
Jag skulle ju ha jobbat helgen, men har nu tagit semester fredag, lördag och söndag. Härligt så nu blev jag ledig torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag. Så det är ju några dagar. Ska inte göra något speciellt men dom hade tagit in en sommarvikarie på helgen fast det inte behövdes så då var jag snabb och passade på att ta lite semester. '

Igår var jag på filips skolavslutning. Han var så stilig så :) Så nu i höst kommer han att börja gymnasiet.

   
1. Stiliga Filip   2. Filip   3. Diego, Hassan & Filip



 
4. Hassan, Filip & Jag   5. Rambooo



Sötaste syster

Nä nu så ska jag fixa mig lite snabbt innan jasemin kommer

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0