Tema party?

Nu är jag hemma efter jobb och fika med Jasemin. Härligt att bara babbla om allt och inget ibland. :) Andreas har gått ner på stan för en fika med pirre och jag tänkte snart börja laga lite mat. Wok blir det, gott och enkelt.

I helgen så ska vi åka till Norrköping, kommer bli super kul. Var så länge sen jag träffade Marie nu så det är på tiden. Så åker på fredag och då blir det bara att slappa där hemma, sen på lördan blir det att göra stan. Sen på kvällen ska vi alla ut och äta med pappa och sen så ska vi på nån fest som dom som jobbar på sports camp ska ha. Inte för att jag jobbar där längre men jag har jobbat, så nån känner man kanske igen.. Kommer nog bli kul i alla fall. Bara hoppas att mormor kan ha max, får så dåligt samvete om han ska vara hemma och dom bara kommer och ger han mat. Men det löser sig nog.

Imorgon ska jag oxå på bio Sex and the City. Den kommer nog vara sjukt bra, jag hoppas det i alla fall. Så det ska bli kul.

Sen så är det en månad kvar tills jag fyller 21 år nu idag. :) Ska bli så kul att fylla, jag är som ett litet barn. haha. Men i alla fall så har jag tänkt att kanske ha ett tama party, i så fall blir det Grease tema. Men vi får se, beror på om man hitta några kläder att ha i så fall. Vet inte om det bli något tema annars, är så svårt att komma på något. Men jag tycker det är lite kul med tema partyn, men vi får se hur det blir. Det löser sig :)

Jaja, nu ska jag slua babbla.

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0