Gavin DeGraw ikväll

Åååh idag smäller det. Gud va kul det ska bli. Är på så himla bra humör så det är sjukt. Haha. Klockan 20.00 ikväll ska förbandet börja. Ååh jag hoppas att han spelar ALLA sina låtar haha. Älskar dom. Men det gör han ju inte men man kan ju alltid hoppas :)

Nu ska jag snart åka iväg till jobbet, sen så slutar jag vid 13 tiden. Ska försöka gå så tidigt som möjligt. Sen blir det hem och duscha och fixa sig. Så räknar med att åka typ vid 15 tiden men kan bli tidigare oxå. Sen i stockholm ska vi träffa Larsson och ta en fika med henne. Hon fyller år idag, men får fira henne när hon kommer hem så ska jag och jasemin hitta på någon present. Nä nu ska jag läsa några sidor innan jag ska åka, är galen i boken som jag läser. Kan inte lägga ifrån mig den. :) Jaja, ha en bra dag PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0