1 dag kvar!

Åååh nu är det bara en dag kvar innan vi ska upp till stockholm och se underbara Gavin DeGraw. Ska bli så himla kul, har velat gjort det så himla länge nu. :) Jag tror att han kommer att vara riktigt jäkla bra på scenen i alla fall.



Får se om man hinner ta en sväng på stan i stockholm oxå skulle vara kul, vi ska i alla fall äta någon stans innan.

Idag så ska jag jobba kväll, igen! Men det går bra, går ganska snabbt när man väl kommer igång och jobbar. Innan jobbet vet jag inte alls vad jag ska hitta på , ska i alla fall äta lite frukost och kolla på våra bästa år lite. Sen kanske går ut i solen och sätter mig och läser. Är galen i solen nu, kan inte få nog :)'

Nu ska jag kolla om det kommit in några nya lägenheter på hemnet så vi får höras sen.

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0