Snuskig glass.

Hallå! Idag så har jag jobbat, mycket drygt. Sen så Träffade jag Karro och fick se hennes lägenhet. Jätte fin och mysig :) Så gick vi ut och åt glass och jag jade ett ganska långt, tjockt och svart hårstrå i glassen. Så jävla snuskigt, så vet inte när jag kommer kunna äta glass igen... Blää. Ät i alla fall aldrig Triumf glass, tror det heter så. Sen gick jag hem till mamma en sväng och spelade yatzy med emma :) Hon har blivit så himla härlig.
 
Imorgon om det är fint väder så kommer jag åka med mamma och dom ut till näshulta. Så vi får hålla tummarna för det.

Sov gott

PUSS


Kommentarer
Karolina

Jätteroligt att ses! Jadu, det var ju inget dåligt strå du fick i glassen...huuua! Ses och hörs! puss

2008-07-03 @ 21:34:03
URL: http://iiina87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0