Torsdag

Idag har jag jobbat, och efter det så åkte jag hem till mamma. Härligt att få träffa dom igen, och min älskade Emma. Hon är så otroligt söt och rolig. En gång när jag var där och hon var trött så gav jag henne massage, och hon älskade det. Så nu vill hon ha massage hela tiden när jag är där :P hehe.
Fick ett halsband och en flaska vin av mamma. Jätte fint halsband med ett kors med pärlor i. Nice. Sen så åkte jag hem, Emma sa då innan att hon ville bo hos mig. Haha. Men jag sa att hon kan få sova över någon gång istället, så nu hade hon tjatat på mamma att hon skulle få sova här imorgon. Haha. Men hon får vänta lite med det. :P

Nu ska jag föna håret så att man inte somnar med blött hår.

Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0