IKEA

på fredag så ska vi åka till ikea :) älskar att gå på ikea man kan ju virra runt där en hel dag om man har lust och tid med det. Men i alla fall så ska det bli skoj jag tror att nille skulle med oxå! vi ska i alla fall köpa en malm byrå som vi ska ha inne på toan. Kommer att bli super bra tror jag för nu har man allt smink och allt ligger på spegeln och det ser ju inte så fint ut!

  

Sen imorgon så måste vi åka och köpa en ny dusch sland och allt för våran gick sönder idag :(

Imorgon ska jag även träffa larsson och jacque vi ska ner på stan och sätta oss nån stans vet inte vart men blir nog grappa eller nybron skulle jag gissa på.. men ska bli kul att träffas och dricka vin och bara snaka massa med strunt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0