Bröst piller?

Nu ska jag snart sova är galet trött idag, kan vara för att vi har haft ruskigt mycket att göra på jobbet. Men men. Har tittat på Outsiders, haha helt sjukt program. Är det någon som tror att man kan få större bröst av piller och lite kräm. Hmm, inte jag i alla fall. Får i så fall lär ju plastikoperationer vara helt ute, både dyrt och ont. Sen hon tanten som hade orgasm-lektioner. Haha, ska man sitta där naken i ett rum med massa andra kvinnor och tillfredsställa sig själv, haha. Galet enligt mig. Men super för dom som har svårt för det där :P haha.
Ska nog se lite på nätpedofilerna innan jag ska sova. Jävla snuskiga idioter typ 40 åringar som vill ha sex med 14 åringar. Det är ju inte normalt. Skit bra att det finns ett program där dom sätter dit dom jäklarna.

Sov Gott
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0