Julafton igår

Vilken jul! Jag är så nöjd med gårdagen hade super trevligt. Var först hos min pappa där vi åt frukost och hade lite morgonmys. Öppnade jätte fina klappar, fick en digitalfotoram jätte glad över den. Kan man ha massor med bilder på lillkillen rullandes där. Sen fick jag två presentkort på hm(pappa o farfar), sen 6 nr av tidningen mama och lite sådär. Men är super nöjd.

Efter det åkte vi till Andreas pappa och fikade, sen blev det även paket öppningn där. Vi fick en tavla från IKEA som vi önskat oss, sen en liten nalle till lillkillen och en body, nagellack och presentkort på villige(eller hur det nu stavas).

Sen vid ett så åkte vi till Andreas mamma och drack glögg och stressade av lite. Vi öppnade julklappar även där och vi fick en jätte fin digitalkamera så andreas agerade fotograf hela kvällen sen:) Sen fick vi även en elektrolux hand dammsugare, kommer nog att vara välanvänd sen när man han en liten krypandes på golvet.en fick jag en mysig pyjamas och en cd bok. Sen fick vi även ett spel helt hysteriskt hette det. Så det får nog bli någon spelkväll här sen eller nått.

Sen åkte vi hem till min mamma där vi stannade hela kvällen. Åt super god mat, det var ju galet gott med julmat. Sen kom tomten som det var något allvarligt fel på! Haha, emma var ganska avvaktande och jag förstår henne! haha. Emma fick så mycket julklappar och hon var så himla glad och bara slet upp alla paket en efter en. Haha. Sen skulle man ju leka med alla paketen som man fått, och det var värdens liv. haha. Men så ska det ju vara. Mamma sjöng nån låt hon hittade på och vi hade riktigt roligt. Men vid 22 så gick vi hem, var så himla trötta då eftersom vi sovit så dåligt natten innan.  Men det var en riktigt lyckad jul



Idag blir det att sätta upp tavlan och dammsugaren, sen blir det nog lite julmat till lunch. Ikväll ska vi hem till pappa och äta lite ungerskmat som jag har beställt :) Mycket gott.

Men ni får ha det så bra

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0