Hemma

Kom nyss hem från den lugnaste kvällen jag någonsin jobbat! på hela kvällen gick jag på 5 besök, helt galet. På bellam när man jobbar där har jag 22 besök. Så blev en hel del sitta, fattar inte att de är två som jobbar på kvällarna till och med. Men det kan vara skönt med ett ställe där det är lungt oxå.

Imorgon så ska jag gå intro på dagen sen ska jag på julbord. Så galet gott det ska bli, så blir lite firande med julbord när jag imorgon går in i v16. Härligt att ännu en vecka har rullat på. :)

Andreas var även iväg och köpte en bilbarnstol idag oxå :) Jätte fin, mysigt att man börjar få ihop lite saker till bebisen.



Fast den är hel svart våran :)

Ha en bra kväll

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0