2008-12-06

God morgon på er! Här är vi uppe med tuppen som vanligt :) Men ville inte alls gå upp när man hörde att det regnade, så himla tråkigt! Men hungrig som man är på morgonen så vad dt bara att palla sig upp.

Idag ska jag jobba, ska bli spänannde eftersom jag bara gått intro på det här stället! Men det borde gå bra om inte annat så har jag hela kvällen på mig att leta bar jag ska någon stan eftersom de hade så himla lite på kvällarna. Men det kommer nog att gå bra i alla fall, det är skönt att man slutar 20.30 :)

Igår var jag på stan och fikade med Jasemin i Karin, det var trevligt :) Började även att spana efter julklappar men det är så himla svårt till endel att köpa till. Men det löser sig alltid :) Sen på kvällen i alla fall åkte vi till Andreas mamma och såg på IDOL. Vad synd jag tyckte om Robin B när han körde första låten, men andra låten tycker jag att han gjorde bra. Men det var i alla fall rätt som gick till final. HEJA KEVIN :)

Ha en bra dag

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0