2008-12-05

God morgon underbara fredag! Det är någonting speciellt på fredagar tycker jag, vet inte vad det är men allt känns bara lite lättare på en fredag. Jag är ledig idag oxå för jag jobbar helgen, kväll både lördag och söndag :( Men det går nog bra i alla fall.

Idag ska jag i ala fall ner på stan och träffa Jasemin, måste börja kolla efter lite julklappar vet inte alls vad man ska köpa till folk. Men det brukar alltid lösa sig. :)

Filmen igår vad okej tycker jag, man blev glad av den och ABBA låtarna är ju toppen. Men jag tycker att det nästan blev lite fånigt ibland, men den är ju absolut värd att se. Men jag tycker att det passar mycket bättre som musikal än film. Men det är bara vad jag tycker :)

Ni får ha en toppen fredag nu

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0