2008-12-04

God morgon på er! Sitter här och ska äta lite frukost, konstig som man är (kan även kallas gravid) så har jag vart galet sugen på leverpastej. Jag slutade äta leverpastej när jag var 8 år tror jag, för då fick jag veta att det var lever från ett djur i. Haha, nej jag fattade inte det innan pappa berättade det! Men nu sen jag blev gravid har jag haft ett sug efter leverpastej och igår tog jag en smörgås med leverpastej och smörgåsgurka, det var ju galet gott! Haha, vad man har missat nått de här åren! :P

Idag är jag i alla fall ledig, skönt! Ska pyssla lite här hemma och sen ska jag och äta lunch med pappa. Men blir nog en slapp dag!

Vad mysigt det var att se att det var massor med snö nu när man vaknade :) Blir så glad av snö :)

Hoppas ni får en bra dag i alla fall

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0