Trötter

God morgon, det blev en lång sovmorgon oidag. Gick upp för 30 min sen, inte vanligt för att vara mig. Men sen när man tänkerefter så kom jag hem vid halv fyra, så det var kanske inte så konstigt att man sov då. :)



Lite vimmel från igår, är inte alls nöjd
med bilden men bjuder på den i alla fall..

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, så man piggnar till lite. Idag sen så kommer Andreas farmor, pappa och syster och ska fika lite. Sen så ska vi nog bara mysa i soffan  till någon film. Andreas åker ju till Tyskland imorgon, han kommer hem på fredag. Han ska åka med jobbet. Men det blir jäkligt tråkigt i alla fall, sitta här ensam OCH arbetslös. Japp, det suger! Men bara att göra något åt saken, ska söka jobb som en galningi alla fall.

Vi hörs sen

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0