Lite från igår!

Gud va bra vi hade det i stockholm igår. :) Var framme där vid 10 då blev det att gå till stan och första affären vi går in i så hittar jag en jacka. Härligt för det var ju det jag var ute efter och den kostade bara 400:- så var riktigt nöjd över mitt billiga köp:) Gick rund och sen träffade vi karin. Vi köpte lite burger king och satt ute i solen och åt, mysigt. Sen så blev det ännu mera gå. HAha

Sen så var vi på model house. Blev sminkade och jag blev jätte missnöjd. Jag sa att jag ville ha lite fest sminkning, så först n'r hon tyckte att hon var klar efter 5 min så hade jag ju knappt något smink alls på mig. Sen så satte hon på mig mer och då såg jag ut som en billig hora eller nått. Fattade inte alls vad hon gjorde där för hon var ruskigt dålig i alla fall. Sen när jag klagade för andra gången så fick jag en annan tjej som sminkade mig och hon var mycket bättre. Fotograferingen var jätte kul, men blev bara sådär nöjd med mina bilder men köpte hem för 600 i alla fall.

    

Var i alla fall en kul dag men jag skulle inte gå tillbaka till model house. Då går jag tillbaka till Mariah Lejon och lägger ut mer pängar för något mycket bättre. Men men,.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0