Jordgubbe!

Idag så åkte jag och andreas till köping där han köpte några sladdar. Sen så åkte vi hem och åt efter det så åkte jag ner till stan och mötte upp mormor och emma. Vi åt lite glass sen kom mamma och pappa ner oxå, skulle växla pengar till filip. Han ska på klassresa imorgon till birmingham, kul för dom. Minns min klassresa till island så himla kul. men men.
Sen så var vi hemma hos mamma och jag och emma tog en massa kort men laddar upp dom imorgon tror jag. Nu har vi ätit för en stund sen och andeas ligger och sover. Tycker så synd om honom när han jobbar natt och ska ställa om sig så han fick upp 16 igår och sen har han inte sovit sen dess. :( Hoppas han kan sova hela natten nu..
Jag har pluggat lite teori och ska fortsätta en stund till med det tror jag.

Köpte även ett halsband idag på KappAhl en längre silverkedja och sen en röd och fin jordgubbe :) 40 kr på barnavdelningen :) haha. Billig och bra och fint oxå. Lägger upp bild imorgon kanske!

Ha de bra
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0