Helgen!

Nu mina vänner är det dax för lite böoggande igen. Har haft fullt upp och inte haft tid att skriva nu i helgen!
Fredagen var super rolig, hade lite fest här. Var så himla kul spelade spelet Med andra ord. Vi förlorade men det var bara för att karro och andreas fuskade! Dåååligt ;) Sen så dansde och sjöng vi till westlife haha. jaja, kul var det i alla fall..  Sen så gick vi till Nybron och dansade men blev inte så lång stund kom ut ganska sent. Men kul var det i alla fall :)

  
1. Jag, Karro & Jasemin
2. Jasemin, Eddi & Jag
3. Haha värsta sjuka bilden!
   
4. Pirre & Nille
5. Jag haha
6. Ja, Nille & Pirre haha
   
7. Cooling Jasemin
8. Ja det var kort kort haha
9.  Kolla Nille haha :)
  
10. Jag tror jag prtatar om något mycket intressant!
11. Jag



På lördag så vaknade vi vid 11 då var det bara att flyga upp och börja städa. Såg förjävligt ut här hemma haha. Men det gick bra hann till och med baka en sockerkaka tills gästerna skulle komma klockan 15. Det var trevligt men blir nästan för mycket folk. Sen när alla gått så tog vi det lungt en stund sen var det bara att vandra över till farfar. Blev mycket god mat och god dricka :) Var en bra kväll det oxå.



Idag så ska jag och andreas åka och kolla på hus oxå :) Så det ska bli jätte spännande. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0