Helgen!

Hej nu ska jag ta mig lite tid och skriva ett inlägg om helgen. Har vart den absolut bästa helgen på bra länge :)
På fredan så blev jag först sminkad på make up store. Blev super fint, blev lila färgen på skuggorna. Jätte snyggt. Sen så kom jasemin, pirre, maria och nille hit en stund. Sen så bliv det harrys för mig jasemin, andreas och pirre. Var ruskigt kul ute, dansade loss med lena. Skojj. :)

Dagen efter när vi vaknade var vi lite trötta i huvudet och var kanske inte så jätte sugna på kryssning. Haha, men var bara att ta en återställare på bussen till båten! Helt rätt. Åt en supergod räkmacka på terminalen när vi väntade för att gå på båten. Väl på båten så instalerade vi oss i hytterna sen så gick vi till en bar och drack drinkar och pratade. Sen så gick vi till taxfreen och köpte lite alkoholhltiga drycker. Började sedan göra och fina inför kvällen. Sen var det mat, var jätte gott jag åt helstekt oxfile med rödvinssås och lite sådär. Sen så blev det mycket dans :) Var en jätte kul kryssning. Var så himla mysigt och jag känner mig som värsta nykär igen. Kunde inte sluta pussa på andreas på hela helgen :) Så himla härligt att man kan vara så kär. Vi hade våningssäng men vi trängdes i den lilla enkelsängen, mycket mysigare så :) Men men.

Här kommer litte bilder från helgen!

   
1. Fuling bild på mig men man ser sminket bra!
2. Jag och Jasemin :)
3. Jag och Jasemin tokar!
 
4. Ögonskuggorna jag köpte!
5. Lite mer smink...
 
6. Jag och Andreas.
7. Andreas och någon tok som ville vara med på kort!

Juste det var även ett filmteam på kryssningen som filmade hela kryssningen. Skulle bli ett program på kanal 5 där dom följer besättningen på båten. Kan vara intressant att se, det lär ju vara förjävligt att jobba på en båt sådär. Bara massa med fulla och jobbiga människor. Men men.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0