Hej kära bloggen!

Har vart fullt upp så har inte hunnit skriva idag riktigt. Jobbade först sen åkte jag ner på stan en sväng för att lte efter en kjol. Hittade ingen, åkte hem till mormor för att vänta på att mamma skulle sluta. Åkte asen med mamma och hämtade världens bästa och lerigaste Emma. haha, har en as söt bild på henne som jag kanske lägger in imorgon. Sen så Åkte jag ner på stan igen och mötte Jasemin, vi letade en bra stund på stan för att hitta en sån kjol som jag ville ha. Vart hittar jag den! Jo på HMs barnavdelning, haha och den passade :) Härligt i alla fall tror det kommer bli så fint imorgon i alla fall. Få ta någon bild imorgon.
Sen åkte jag hem så åkte jag och Andreas och handlade först på systemet till imorgon och en flaska vin till farfar som fyller imorgon han oxå.Han får så klar lite mer saker än bara vin.. Sen handlade vi lite grejer på Coop men missade såklar chips, men får ta imorgon. Sen åt vi på Max sen så har vi bara suttit i soffan och kollat på Sow you think you can dance. Helt fel dom som åkte ut. Jag höll på Mario han är ju så jäkla rolig och töntig men duktig :) Men men.
Nu har Andreas och jobba och jag ska nog gå och lägga mig. Är ledig imorgon så det är himla skönt.
Om jag inte nämt det så fyller min kära Andreas imorgon :) 23 hela år. Så imorgon kväll så ska det firas, ska bli super kul :) Är mycket sugen på att fästa till det med våra vänner :)
Sov Gott alla små läsare!


image222
Slänger in en vimmel bild från förr. Haha, den är ju bra härlig
men hemsk! Haha ursäkta bhn. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0