Grattis Älsking

Idag fyller Andreas 23 år. Så ikväll blir det att fira, ska bli skoj. Han ligger och sover nu har ju jobbat natt. Jag önskar att jag kunde sova lite längre, men nej så kalrt inte. Är lite jobbigt för jag tror jag börjar bli förkyld IGEN, jäkla andreas om han smittat mig ;)

Känns lite tråkigt för andreas har redan fått sin present.. Han fick en bas till bilen (inte billigt) Så då får han inget mer, eller han fick ett super roligt och gulligt kort igår och några trisslotter. Han vann i alla fall 50:- så får hoppas att det blir en större vinst sen! Men men.

Nu ska jag äta lite frukost.


Kommentarer
anonym

Bra att vi får veta att en bas inte är billigt

2008-04-11 @ 15:35:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0