God morgon!

Gick upp för ett tag sen nu, ska snart äta lite frikost tror jag.. Idag så ska jag jobba kväll, ska bli skönt. Det var ganska länge sen nu, tror inte att det är så mycket att göra på kvällarna nu. Får hoppas att jag gissar rätt i alla fall.

Igår så var jag på gymmer och fick instruktioner, det var jätte bra genomgång. Skulle gjort fel hela tiden annars skulle jag gissa på. Det är mycket att tänka på vid vissa maskiner så man gör rätt och får rätt träning. Så ska bli spännande och se hur jag klarar mig själv på torsdag. Jag har fått med Andreas också, han köte ett prova på kort med tre ggr.Så jag hoppas att han väljer att fortsätta träna där med mig. Skulle vara jätte kul :) Han är så bra att träna med för han peppar en så bra.

Ikväll så börjar ju Sex and the City igen, bara älskar den serien. Var ju super länge sen man såg dom första avsnitten nu. Så det ska bli kul att se efter jobbet!

Nu ska jag äta lite frukost!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0