God morgon!

Idag så känner  jag mig utvilad, härligt. Var så himla trött hela dagen igår. Inte kul när det känns som att man aldrig kommer igång med någonting då. Men men, gick och la mig super tidigt igår och har sovit hela natten :)
Nu ska jag hitta på nått med håret sen så blir det att cykla iväg till jobbet. Bara två dagar kvar nu, så himla härligt. Sen på fredag så slutar jag 12 så det är ju skönt. Då får jag även träffa andreas. Saknar honom, han jobbar ju efftermiddag så vi ses ingen ting. eller jag ser honom nu när han sover och han ser mig när han kommer hem när jag sover. Ganska tråkigt, men härligt att få hinna sakna varandra ibland oxå :)

Hoppas ni får en strålande dag (bokstavligen) :) Det ser inte ut att bli det här i alla fall, men humöret är i alla fall på topp :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0