Tisdag!

Nu sitter man har vid datorn ensam en kväll till. Andreas jobbar eftermiddag så sluta klockan 23.10, och är inte hemma först halv tolv. Så när han kommer hem så sover jag oftast, är så himla trätt på kvällarna när man jobbar. Så himla tråååkigt, lagar mat själv, äter själv, ser på tv själv. Klart jag har ju lille mannen MAX, men han är en trött katt :P

Idag så kom pappa förbi en sväng, fick lyssna på bidragen som han skickat in till Melodifestivalen. Var 3 som jag tyckte var ruskigt bra. Så får hålla tummarna nu.

Var även på stan och skaffa mig ett par nya skor :) super fina så nöjd så. Ska ner på fredag tror jag se om jag hittar något fint att ha på mig till lördag. Får hoppas.

Men hoppas allt är bra med er.
KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0