Bilder.. :)

Var och hämtade våra bildet hos Mariah Lejon igår, och gud så fina dom vad. Kan inte sluta titta på dom och kan inte bestämma mig om vilken tavla som är min favorit.. Vi börjar få det så himla mysigt här hemma nu.. 
Har tagit kort på tavlorna men dom blev lite suddiga, jag var lite skakig på handen :P
        

Här är en liten bild på vårt nya tak oxå, men vi har inte satt dit lister än.. :)

 Vardagsrummet.


 Haha, ååh har man inte världens sötaste katt :)

Oj vad bilder det blev nu då:P

Har även lite tankar om att plugga vidare, men vi får se. Det är en privatskola så kommer bli ganska dyrt, men pappa är villig att hjälpa till. Så får se, ska kolla runt lite mer först.

Hoppas ni får en härlig helg. Själv så ska man jobba hela helgen, men det går det med. :)
kram


Kommentarer
Anonym

Tjaoo! Snyggt det blev i köket ju! :) Det vill jag se "live" sen! Nu blev jag nyfiken, vad ska du plugga vidre till??? :) pussa

2007-10-12 @ 19:39:04
URL: http://iiina87.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0