Raw.

Igår var en mycket bra dag. :) Först stan med Jasemin. Lunch och lite shopping.
Sen kom Nille, Pirre och Maria över och vi såg på idol. Eller ja blev mest en massa prat!
Sen så gick jag, andreas och nille till Raw. Men blev lite mycket för Nille, så han traskade hem!  Ja och Andreas stannade och rockade loss. Hehe, det ver riktigt kul igår. Var nästan en liten familjeträff på raw igår. Hehe.
Momento Mori var inte riktigt min musik stil kanske. Men det var riktigt kul att se min kära far rocka! :)



Nu sitter jag ensam hemma, Andreas är och bowlar och äter middag med jobbet. Heja Andreas!
Jag och Max ska snart se en film.. :)



Så måste jag bara säga att jag har världens underbaraste pojkvän! :)

  ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0