Övningskört!

Idag har jag övningskört med pappa! Haha, var lite utav en kaotisk upplevelse! HAhaha... Men vi och bilen klarade oss. Men vilka idioter det är som kött upp nära som fan bakom, bara för att man övningskör.. Blir så irriterad, så jag satt i bilen och sov åt den jäveln! haha.. Men men..

Sen var jag på tuna park..Ville hitta någonting att ha på min imorgon, för imorgon ska vi till RAW, pappas band momentomori ska ha en spelning.. Dom heter nått sånt i alla fall. haha.. bra koll..
Men inte tusan hittar man nått bara för att man vill ha någonting nytt på sig.. men får se ska kanske ner påstan en sväng imorgon, kanske hittar nått då.. får hoppas.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0