Onsdag!

Hallå på er!
Sitter nu ensam här hemma, andreas jobbar natt :( Lite tråkigt, men men,
Här händer inte så mycket just nu känns det som. Jobbar, jobbar och jobbar. Å det är ju så grått och regnigt hela tiden. Inte alls kul. Men då är det bra att man har världens bästa pojkvän.

Idag lagade jag potatisgratäng, och det blev så himla gott. Jag tror nog att det kommer bli någonting av mig i alla fall. Förut var man världens lataste när man bodde hemma. Men nu älskar jag att laga mat och ha mig. Bara att sätta på någon bra musik så kan det vara riktigt avkopplande. Men imorgon ska nog min kära sambo få laga lite mat, jag har gjort det hela veckan :P

Ååh det är så härligt nu, resan till ungern är bokad! så 17 januari åker vi. Ska bli så himla kul att ta med andreas dit. :)

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0