JULAFTON

Vilken jul. Var så himla mysigt igår :)Åkte först till min mamma, åt lunch, sen fick vi öppna våra paket där :) Emma blev super glad för sina julklappar, eller alla blev glada. :) Sen åkte vi alla till christers föräldrar och fikade, innan kalle började så åkte han till sin pappa. När kalle var slut åkte jag till jobbet. jobbade två timmar. Men det gick så bra så. När jag slutat åkte vi till anderas mamma och åt julbord. Mums så gott det är. Sen var det paketöppning igen :) Sen åkte vi till kyrkan och tände ett ljus åt farmor ♥

Detta fick jag/vi i julklapp

Volumaster by BJÖRN AXÉN
Silver ring med stenar i
Kuvertväska
Örhängen
Make up store lektion
Klippning och färgning hos min frisör
Skål
Tröja
Säng kläder
Korg med ostar, kex, frukter och champangne
Cykelsadel muff :)
Blender
Matberedare
Nagellack
Fondue
Hårspray, från frissören
Spelet med andra ord
Mera sängkläder
Jul ljusstaket
Två ljusstakar
Minnes kort till kameran så nu
kan vi ta mer än 18 kort. Haha
kan ta hela 718 :D

nu kom jag inte på nått mer men det är nog lite som jag glömt. Men men. Andreas fick även massa med klappar som bara var till honom. Men mycket har vi fått gemensamt. Nu ska vi bara försöka att få plats med alla saker här hemma!

Hoppas ni haft en bra jul
Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0